Wycieczka do Warszawy SP Brzeźnica

8 i 9 kwietnia odbyła się dwudniowa wycieczka uczniów klasy V Szkoły Podstawowej w Brzeźnicy wraz ze swoimi wychowawcami. Wyjazd miał miejsce wcześnie rano o godz. 5.00, aby po kilku godzinach dojechać na miejsce. Warszawa przywitała ich pięknym słoneczkiem oraz temperaturą jak na tą porę roku rewelacyjną 19 stC. Zwiedzanie Warszawy rozpoczęli od Centrum Nauki Kopernik, by metrem udać się do miejsca noclegowego na ul. Karolkowej. Po smacznym obiedzie udali się do Pałacu Kultury i Nauki, żeby wieczorem podziwiać piękną panoramę miasta. Spacerując po Placu Defilad spotkaliśmy znaną polską modelkę Anie Rubik, która chętnie pozowała z nami do zdjęć. Dzień zakończyliśmy wspólną zabawą w schronisku młodzieżowym. Drugi dzień rozpoczęliśmy od śniadania po czym tramwajem oraz metrem udaliśmy się na Stadion Narodowy. Nasz przewodnik, który oprowadzał nas po stadionie swoją postawą wprawił  nas wszystkich w znakomity nastrój, który udzielał się nam do końca wycieczki. Po kupieniu pamiątek i zjedzeniu obiadu zaczęliśmy zwiedzanie Warszawy z przewodnikiem. Punktem wyjścia był Grób Nieznanego Żołnierza, po czym udaliśmy się na Krakowskie Przedmieście i do Łazienek Królewskich. Wyjazd zakończyliśmy obowiązkowym McDonaldsem. Wszyscy wróciliśmy zmęczeni ale z uśmiechami na twarzach i głową pełną wspomnień. Opiekę na wycieczce sprawowali nauczyciele: Siostra Agnieszka Skrzypek, Agnieszka Duda i Jarosław Kulig.

Źródło: https://ugdebica.pl/aktualnosci/wycieczka-do-warszawy-sp-brzeznica-751.html